Inspirace s cimbálovou muzikou

Cimbálová muzika má nezastupitelné místo právě u určitých skupin obyvatel a proto by neměla v žádném případě chybět na městských oslavách či veřejných akcí pořádající městy a obcemi.

 

Tematické akce spojené s vínem, jako je například ochutnávka vína spojená s profesionálním výkladem someliéra s možností nákupu vína je typickou akcí, kde to bez cimbálovky z Liberce prostě nejde.

 

Živá hudba jako konkurenční výhoda pro restaurace a penziony. Připravit program pro své návštěvníky spojený s vínem či vinařskou tématikou je jistě konkurenční výhoda. Návštěvníci podobné zpestření uvítají a budou mít také důvod proč právě Váš podnik navštívit.

Je vhodné si dobře představit pro jakou cílovou skupinu je pořádaná akce určena. A podle toho také postavit program. Každá z cílových skupin lidí má svá specifika, jiný program bude na hudebním festivalu a jiný zase na městské pouti se širokým spektrem věkových skupin návštěvníků.

Doprovodný program při prodejních akcích je vhodné odlehčit kulturní vložkou. Cimbálová muzika je ideálním zpestřením akce např. při přestávkách mezi prezentacemi jednotlivými produktů či výrobků.

 

Cimbálová muzika je typ hudební produkce, kterou ve vnitřních prostorách není potřeba zvučit či jinak technicky zajišťovat. Navíc hosté si u cimbálové muziky budou moci povídat.

Cimbálová muzika je prestižní a nevšední záležitostí. Zábava u vína s cimbálkou si dokáže udržet  vysokou společenskou úroveň.

Ceny cimbálovky:

  1. Délka vystoupení. Délku vystoupení cimbálovky rozdělujeme do 2 hodin, do 5 hodin, nad 5 hodin. Živé hraní je pro muzikanta fyzicky náročné, zejména pak pro zpěváka. Je proto velký rozdíl hraje-li hodinu nebo 5. Vystoupení nad 5 hodin již je nutné individuálně dohodnout. Proto se často u živých kapel cena „láme“ při překročení právě 5 hodin hraní. Předpokládaná délka vystoupení je proto významným faktorem, který na prvním místě ovlivňuje cenu za hudební produkci.
  2. Vzdálenost. Vzdálenost ovlivňuje náklady za dopravu na místo konání akce. Cimbálová muzika pro převoz členů a hudebních nástrojů potřebuje 2 osobní auta. Jedno auto zabere jenom samotný cimbál.
  3. Pravidelnost. Pravidelné akce mají výrazný vliv na cenu. Při pravidelné produkci, např. 1x měsíčně po dobu alespoň půl roku, cimbálovka ráda cenu stlačí na minimum.

 

Uvádět cenu veřejně by bylo nefér právě pro vás

Uvádět veřejně ceny je právě pro pořádající nefér. Proč? Na webových stránkách se zpravidla uvádí ta nejnižší cena. V častých případech, ale jsme nuceni cenu upravit např. kvůli dopravě, požadavku zvučení, požadavku na doplnění hudebních nástrojů (např. harmoniku). Abychom ale do ceny zbytečně nekalkulovali dodatečné náklady a tím ji zbytečně nezvyšovali, je jediná cesta, ceny cimbálovky je nutné kalkulovat společně s pořádajícím přímo na míru. Můžete nám třeba rovnou napsat vaši představu o ceně a my vám napíšeme, jak by mohla za vaši cenu hudební produkce vypadat.

Pokud uvažujete o hudební produkci, kontaktujte nás, rádi vám v tom nejen poradíme, ale také přizpůsobíme cenu cimbálové muziky právě Vám a to tak, aby v ní nebyly započteny zbytečné náklady.

Napište si o kalkulaci ceny...

Informace, které potřebujeme znát…

Místo akce a datum: Kde a kde se vystupuje, patří mezi nejzákladnější informaci. Musíme vědět, kdy a kam vlastně máme dorazit.

Čas vystoupení: Čas je rovněž základní. U času nám vždy sdělte čas, kdy mám vystoupit, tedy samotný začátek našeho plánovaného vystoupení. My už sami dopočítáme, abychom dorazili včas (zpravidla 1 hodinu před vystoupením).

Délka vystoupení: Jak dlouho se bude hrát je důležitý údaj, zejména pro muzikanty, aby věděli co je čeká. Je rozdíl hrát 2 hodiny nebo vystupovat 5 hodin. Je samozřejmostí, že sdělený čas pro naše vystoupení je orientační a vždy jsme připraveni, po dohodě na místě vystoupení prodloužit.

Pro koho hrajeme: Skladba hostů je pro nás rovněž důležitá informace, a to proto, abychom repertoár uzpůsobili na míru. Jiná skladba je při tematické akci k vínu či vinobraní a jiné složení repertoáru zase pro lázeňské hosty.

Požadavek na ozvučení: Ve vnitřních prostorách s kapacitou do 50 hostů, většinou není potřeba přidávat ozvučení, při větší kapacitě se umíme ozvučit na přání sami (ve vnitřních prostorách). Pro vystoupení ve venkovních prostorách s kapacitou posluchačů nad 50 osob je nutné ozvučení zajistit pořadatelem.

Platba honoráře: V případě platby na bankovní účet na smlouvu není problém, jen nás o této variantě informujte předem. V případě platby hotově na místě po vystoupení (samozřejmostí doklad), je vše jednodušší.

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Telefonní kontakt

Město

Délka hudební produkce

 Do 2 hodin Do 5 hodin Více než-li 5 hodin Jiná

Vaše zpráva